Měkké rozhovory
Před kurzem se snažíme
pochopit každého účastníka
Dáváme výmluvám
správná jména
Nebereme se
příliš vážně
Chápání
je naše mise
Rozhovory, které motivují
Získáte podprahové informace, pohladíte, předejdete konfliktům i stresům
- Měkké rozhovory se zaměstnanci nahrazují anonymní a nekonkrétní dotazníková šetření.
- Tyto rozhovory přináší podprahové informace, které by nezazněly v běžné operativě jakéhokoli podniku nebo jakéhokoli oddělení, protože na ně není čas nebo odvaha.
- Měkké rozhovory nikoho nestresují.
- Tyto rozhovory slouží k dlouhodobé a cílevědomé motivaci zaměstnanců.
- Měkké rozhovory jsou vztahové a umí i pohladit.
- Tyto rozhovory zavčas odhalují potenciální konflikty a nebezpečí a tzv. šeptandy snižují na minimum.
- Měkké rozhovory v mém provedení pomáhají šéfům šetřit jejich čas, který mohou věnovat strategickému rozvoji své firmy.
Tyto a mnohé další výhody a užitky dokáži zprostředkovat ve prospěch celé firmy. Umím naslouchat, jsem trpělivý a nedělá mi problém vzbuzovat u lidí důvěru.
"Umím naslouchat, jsem trpělivý a nedělá mi problém vzbuzovat u lidí důvěru."
Kdy je využít?
Kdy je zařadit?
Měkké rozhovory zařaďte při stagnaci, snížené motivaci, jako prevenci syndromu vyhoření. Vzbuzují totiž v podřízených pocit důležitosti, důstojnosti, pocit, že se o ně a jejich názory vedení zajímá.
Kdo mě oslovuje?
Kdo potřebuje moje služby?
Měkké rozhovory objednávají moudří, osvícení a cílevědomí majitelé menších a středních firem, kteří dobře ví, že úspěch jejich firmám nakonec přinesou vynikající odborníci a motivovaní lidé. Měkké rozhovory umožňují šéfům dozvědět se věci, které dříve jenom tušili nebo o nichž neměli ani ponětí. Nejsou pak s lidmi tolik nespokojeni, nejsou překvapeni jejich reakcemi a to je velice uklidňující pocit.
1
S objednávkou přichází i loajální proaktivní maximalista v pozici vedoucího oddělení, týmu, divize. Ten chce vědět včas, co se v jeho týmu děje a často dokáže takto získané informace využít při zvýšené motivaci, pokud je potřeba výjimečné pracovníky udržet a nepustit je ke konkurenci.
2