Poznávání lidí kolem nás

Před kurzem se snažíme

pochopit každého účastníka

Dáváme výmluvám

správná jména

Nebereme se

příliš vážně

Chápání

je naše mise

Naše vlajková loď

Pevný základ našich kurzů. Zde všechno začíná. Identifikujeme naše klienty i klienty našich klientů.

Od roku 1999 jsem mezi tehdejšími kolegy manažery v Českomoravské stavební spořitelně neslyšel nic jiného než velmi vážné i velmi humorné a trefné třídění lidí do tří kategorií, podle nějaké záhadné švýcarské metody. Po několika letech, v roce 2001 jsem se konečně i já dostal na stále obsazený a vyprodaný certifikovaný kurz Struktogram a Triogram, který přednášel PaedDr. Vlastimil Orlita. A byl jsem též chycen, nakažen, infikován! Tento seminář mi doslova a do písmene učaroval a pozitivně změnil můj život, zvláště úhel pohledu na lidi kolem mě. 

Začal jsem žít v trojbarevném světě, pohlížet na lidi s nadhledem, neočekával jsem neočekávatelné, přestal jsem se divit, přestal jsem říkat měl bys, měla bys. Úžasné. Šířil jsem informace o této metodě mezi přátele i klienty a mnoha lidem jsem podobně otevřel oči a „obarvil tváře“ na Orlitových kurzech.

V roce 2004 jsem dokonce začal spolupracovat s doktorem Orlitou. Učil jsem se toto téma v praxi a učil jsem dospělé, především v obchodě a managementu. Ukázalo se, že nelze dogmaticky školit obchodní a manažerské dovednosti jako v 90. letech minulého století. Ukázalo se, že jsou tři typy vstupů ke klientovi, tři typy analýzy potřeb klienta, tři typy prezentace manažerské myšlenky podřízeným, tři typy adaptačního procesu ve firmách a tak dále, atd. atd.. Vydrželo mi to 12 let, chodit pomyslně s tříbarevným sklíčkem před očima v rámci této spolupráce se společností Akademie Orlita a i díky „barvám“ jsem se zde také seznámil se svojí ženou Reginou, se kterou nyní píši tyto stránky a řádky pro vás.

Do svého světa barevného pohledu na lidi jsem strhl i Reginu a díky popularizaci tématu Vlastimilem Orlitou v knize „Za to můžeš ty…můj mozku“, která vyšla v roce 2015, dnes oba můžeme pomáhat svým klientům vybírat ty správné a potřebné lidi do týmů, smysluplně je adaptovat, aby co nejdříve mohli plnit náročné úkoly a cíle, ale hlavně sami můžeme jednat s klienty, majiteli firem, zadavateli i účastníky na kurzech a konzultacích tak, že nikoho nehladíme proti srsti. Lidé jsou s námi rádi, je jim dobře, a jsou ochotni na sobě do úmoru dřít, protože se na ně nikdo nevytahuje, nikdo nemachruje, nikde zbytečně neprýští testosteron a všichni dostávají přesně to, co podle struktury své osobnosti potřebují.

Přijeďte k nám domů, seznámit se s námi i s tímto pozoruhodným tématem na seminář, který jsme nazvali „Továrna na přátele“. Metodika vznikla na základě vědeckého výzkumu už v 80. letech minulého století. Dostala křídla díky švýcarskému obchodnímu duchu a osvícené a moudré adaptaci na české prostředí panem Orlitou. Myšlence dala reálný tvar naše každodenní praxe, pozorování lidí, se kterými jednáme nebo kteří jsou pouze kolem nás. Zkrátka, to, co učíme, děláme sami každý den. Na tomto kurzu zjistíte, jestli s námi můžete a chcete spolupracovat, zda chcete náš úhel pohledu na lidi, zaměstnance, kolegy, podřízené i nadřízené implementovat i ve vaší firmě. Většina seminářů, konzultací, rozhovorů a povídání s lidmi v našem provedení by nebyla ani zdaleka tak úspěšná, pokud bychom neznali tři typy, struktury, kdybychom odmítli toto jednoduše poznatelné a snadno aplikovatelné škatulkování.

Nevěříte? Zavolejte. Přijeďte. Nejde o nic převratného, pouze to má dokonalý systém a je to úžasná výhra! Ale klidně se můžeme ozvat my jako první. Alespoň uvidíte nebo uslyšíte, jak nám to jde.

Máte zájem o naše služby?

Zanechte nám telefon nebo e-mail a my se vám co nejdříve ozveme.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.