Náborové rozhovory

Před kurzem se snažíme

pochopit každého účastníka

Dáváme výmluvám

správná jména

Nebereme se

příliš vážně

Chápání

je naše mise

Učíme nábor v praxi

Hledáme vhodné a kvalitní lidi. Zaměstnance i živnostníky a podnikatele.

Hledáme vhodné a kvalitní lidi, zaměstnance i živnostníky a podnikatele. Nejsme personální agentura, nejsme headhunteři, učíme nábor v praxi, pomáháme v terénu formou mystery shoppingů, tajných výběrových řízení, získáváním referencí, tvorbou konexí, a hlavně správným šířením informací a tím rozšiřováním sféry vašeho osobního vlivu. Přinášíme příležitost, identifikujeme potřeby, pootevíráme dveře do jiného světa našim klientům i lidem, které pro ně nacházíme.

Můžeme pomoci hledat s vámi, učit aktivitu personalisty, dělat obchodníky z manažerů, kteří si ještě myslí, že si mohou jenom v teple své kanceláře vybírat ze zástupu kvalitních zájemců. Můžeme domlouvat schůzky, naučit vás oslovení telefonem, můžeme být na schůzkách, na schůzce vás učit kladení otázek, byť to zní banálně. Můžeme dělat to, v čem právě potřebujete posílit.

Hledání lidí s klientem nás baví. Nejde o nic nového, nic převratného, pouze opravdové nasazení, tvrdá práce, nadšení a hlavně bezprecedentní důsledné dotahování rozpracovaných kontaktů. Tato starodávná metoda dnes kráčí vedle novodobých na sociálních sítích. Jedna bez druhé se neobejde, jsou to dvě koleje jedné trati. Kdo říká opak, tak se mýlí a o lidech zatím málo ví.

"Hledání lidí s klientem nás baví."

4 základní typy rozhovorů

Jsou vycizelované a vymazlené tak, že se lidé s vámi budou cítit mimořádně důležití, užiteční a významní.
A tím jim budete dělat radost.

Rozhovor s referenční osobou

1

Rozhovor s referenční osobou, její oslovení za účelem vzbuzení důvěry, nalezení motivace a získání neboli zprostředkování doporučení.

Rozhovor s vhodným kandidátem

Rozhovor s vhodným kandidátem za účelem zanechání výborného prvního dojmu, vzbuzení důvěry, získání informací a dohody o pokračování v komunikaci.

2

Klasický rozhovor do výběrového řízení

Klasický, i když velmi neortodoxní rozhovor do výběrového řízení za účelem prohloubení důvěry, získání informací a rozhodnutí se pro toho pravého.

3

Sexy prezentace pracovního místa

I sexy prezentace mého pracovního místa je rozhovorem, kde prezentující musí především dbát, aby správně pochopil toho, komu prezentuje.

4

Je jednoduché povídat si s lidmi, když o nic nejde, ale vážit každé slovo, mířit s ním přesně, když jde o klíčovou pozici v mé firmě nebo mém týmu, to je něco úplně jiného. Každý z výše uvedených rozhovorů je jiný, s jiným akcentem a žádný není důležitější než ty druhé.

1

V prvním případě vytváříme dlouhodobý oboustranně prospěšný vztah, vyměňujeme si užitečné informace a nasloucháme. Učíme se třídit informace, identifikovat míru ochoty ke změně, číst mezi řádky, trochu vyjednávat a hlavně správně cílit otázkami.

2

Ve druhém případě se učíme na schůzku připravit, chodit včas, upřímně se zajímat o toho druhého a hlavně naslouchat. Pokud budeme naslouchat a klást důraz na informace, které nám druhá strana sděluje, je velmi pravděpodobné, že se na odchodu ze schůzky zamyslí, že už dlouho se nesetkal s tak příjemným a milým člověkem. A o to nám, rozumově i pocitově, jde.

3

Ve třetím případě se opět budeme přesvědčovat o větším významu naslouchání než prezentování. Budeme klást otázky, které nutí k přemýšlení i ty, kteří se na internetu dobře připravili na rozhovor s personalistou. Budeme klást otázky, které nevyslýchají a přesto se tvrdě a důsledně dožadují přesné odpovědi. Pokusíme se dostat druhou stranu do pohody, aby nám spontánně a otevřeně vyprávěla příběhy, které potřebujeme slyšet.

4

V posledním případě se konečně dostanete ke slovu více vy. Budeme trénovat prezentaci vás, vašeho oddělení, vaší firmy, vašeho produktu v tzv. „Divadelním semináři“ a budeme se snažit pochopit, kdy a pro koho je důležitější obsah než forma a kdy a proč je to úplně naopak. Budeme se učit důkladně se připravovat a trénovat rétoriku, abychom díky tomu mohli kreativně reagovat, když druhá strana bude dávat najevo, že chce něco úplně jiného. Technika vyjednávání dle typologie člověka sedícího proti vám bude lidská a účelná. Zkrátka, aby i naše energická a motivační prezentace zůstala dialogem.

Ty čtyři základní rozhovory mají mnoho nuancí. Neváhejte se zeptat na konkrétní situace. Možná také dojdete k tomu, že z náborového rozhovoru se vám stane obchodní rozhovor nebo rozhovor motivační. Není to snadné, ale umím naslouchat vašim potřebám a povídat si s lidmi mě baví. Určitě řešení, a správný typ rozhovoru, který využijeme k oslovení těch pravých, společně najdeme.

Pokud hledáte důležitého, zajímavého, kvalitního a perspektivního člověka do vaší firmy či týmu, můžete využít nábor v praxi. To je pomoc, kterou potřebujete. Můžeme si pohovořit o technikách a krocích, které jste už při hledání zaměstnanců podnikli. Možná jste ještě opravdu nezkusili všechno. Co myslíte?

Máte zájem o naše služby?

Zanechte nám telefon nebo e-mail a my se vám co nejdříve ozveme.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.