Články

Napsali jsme pro vás

Před kurzem se snažíme

pochopit každého účastníka

Dáváme výmluvám

správná jména

Nebereme se

příliš vážně

Chápání

je naše mise

Telefonické prodejní rozhovory II. Pokud to nebudete dělat, nebude to fungovat. Imrvére, furt, stále, pořád a opakovaně.

Určitě se dnes zasmějete v článku se mnou. Možná se na konci i zamyslíte nad sebou. Tak jdem na to. Představte si následující situaci – schůzka lektora telefonování s manažerem obchodního týmu o případném kurzu či konzultaci pro vybrané obchodníky ve firmě.

STRUCTOGRAM PRO VÁS. Majitelé, lídři, manažeři a personalisté zbystřete!

Jsou věci, které platí vždy a všude nebo skoro vždy. Třeba, že kontrola nás ušetří zbytečných chyb. Ryba na suchu nepřežije. Talent je pouze jedním z prostředků úspěchu. A pak jsou věci, které platí jen někdy. Měl jsem v 90. letech ...

Kdo za to může? Obchodník, zákazník nebo vir?

Pohybuji se v obchodě 30 let. Bývám zákazníkem, jako vy všichni, když si jdu koupit novou košili, pánev do kuchyně nebo jenom Tiramisu na mlsání. Častěji, i když se mi to určitě jenom zdá, jsem sám obchodníkem. Prodávám...

Práce je produkt

Jednoho jarního rána jsem zase jel na kurz. Jako obvykle, jako každý týden, každý měsíc, každý rok, již více než 17 let. Firmu, kterou jsem měl učit jsem dobře znal, ale učil jsem pro ni poprvé. Jako vždy jsem se těšil, s takovým tím...

Telefonické prodejní rozhovory I. Je to o myšlení obchodníka.

Když jsem zvedala před lety telefon, abych prodala schůzku se mnou jako s lektorkou, své nadšení ze sebe sama jsem hrála, nebyla jsem si jistá v námitkách...

Máte zájem o naše služby?

Zanechte nám telefon nebo e-mail a my se vám co nejdříve ozveme.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.